אימייל מרקטינג: האם כדאי להשקיע או שעבר זמנו?

דיוור אלקטרוני הוא אחד מהכלים הכי חשובים שיש לבעלי עסקים, ארגונים כמו גם חברות לשמור על קשר ולעדכן את הלקוחות במסרים שיווקים כמו גם פרסומיים. למעשה, בעידן המודרני רבות מהחברות כמו גם העסקים מתקשים לשמר את קהל הלקוחות, ועל כן פתיחה והשקעה בדיוור היא בעלת פוטנציאל אדיר לבעלי עסקים וחברות. מדוע כדאי להשקיע בדיוור? להלן הפרטים.

יצירה של רשימת תפוצה

ניהול איימיל מרקטינג מאפשר לכם לנהל רשימת תפוצה המורכבת מלקוחות קיימים לצד לקוחות פוטנציאליים. מדובר בנכס שבו ניתן להשתמש לטובת ניהול של מהלכי שיווק ופרסום ממוקדים. בנייה של מאגר הלקוחות באמצעות רשימת תפוצה הוא אלמנט חיוני בעבור כל בעל עסק, כחלק מהבנה כי ניתן יהיה להשתמש ברשימת התפוצה לטובת ניהול של מערך הלקוחות הפוטנציאלי לצד ניהול של מערך הלקוחות הקיים, כל זאת דרך איימיל מרקטינג.

השקעה ארוכת טווח

כאשר מתחילים לנהל מערך של איימיל מרקטינג, צריך לקחת בחשבון כי מדובר במהלך פרסום ושיווק המתבצע לטווח הרחוק, כאשר המטרה היא לייעל את התהליך ולהוביל לפתיחה של המייל על ידי הלקוחות, וזאת על ידי פרסום ממוקד כמו גם מתן יחס אישי ללקוח, כמו למשל ברכת מזל טוב ביום ההולדת. ממשק נוח ויעיל יאפשר לכם לתקשר בצורה טובה יותר עם הלקוחות ועם לידים שנכנסים דרך מערכת הדיוור, כל זאת כחלק מיצירה של קשר אישי ובהתאם לכך גם הגברת המחויבות של הלקוח כלפי בית העסק שלכם.

תקשורת ישירה

מאחר וכל אחד ואחת מאיתנו נכנס למייל שלו לפחות פעם ביום, אין ספק כי צריך להשקיע באיימל מרקינג. יחד עם זאת, צריך להבין כי בנייה של מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם באמצעות המייל צריכה להתבצע תוך ניתוח מעמיק של הצרכים הנדרשים ועם שימת דגש על שליחת עדכונים באופן מידתי, ולא באופן אשר "מעמיס" יתר על המידה ובכך גורם ללקוחות להכניס את המייל שלכם ישירות לרשימות הספאם. ניתוח של הצרכים לצד בנייה של מערך שיווק ופרסום ממוקד הוא המפתח לניצול מיטבי של הפלטפורמה הזו לטובת יצירה של מערך שיווקי ממוקד.

לסיכום

השקעה במערכת דיוור היא בעלת פוטנציאל אדיר בעבור בעלי עסקים כמו גם ארגונים אשר רוצים לייעל את מערכת השיווק והפרסום וזאת על ידי שליחה של מיילים הנוגעים לאירועים, מבצעים לצד מתן יחס אישי בעבור כל לקוח קיים או כניסה של לידים. באמצעות מערכת ממשק נוחה וקלה לתפעול ניתן להוביל ליצירה של מערך שיווקי ממוקד ויעיל אשר יעניק לכם גם את היכולת לבנות מאגר שבו ניתן יהיה להשתמש מעת לעת, ובהתאם לכך למקד את המסרים אותם אתם רוצים להעביר, באופן שגם יגדיל את החשיפה אבל גם את ההכנסות של העסק.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל