היועץ העסקי יוסי שינובר מייעץ לבעלי חברות הפרסום: כך תשפרו את ההתנהלות העסקית שלכם

בין אם אתם בעלי חברת פרסום שרק התחילה את דרכה ובוודאי מדובר בחברה ותיקה, אין ספק כי לשיפור של התנהלות עסקית יש השפעה ישירה על היכולת לקדם את החברה שלכם ולהוביל אותה להצלחה אשר יכולה להניב יכולת להגדיל את הרווחים לצד אפשרות לבסס את שמכם כאוטוריטה בתחום הפרסום, בזכות טכניקות מתקדמות שאותן ניתן ליישם כבר עכשיו, כחלק מהבנה כי שיפור ההתנהלות העסקית הוא מרכיב חיוני בעבור כל חברה שרוצה להתקדם ולבלוט על פני המתחרים. בסקירה זו נציג לכם את כל הטיפים החשובים ביותר לטובת שיפור התנהלות עסקית, בסיוע מצד יועץ עסקי מומחה יוסי שינובר. מוכנים? בואו נתחיל!

תיאום פגישה עם יועץ עסקי

ליווי עסקי יכול להתאים לכל בעל עסק שרוצה לייעל ולשפר את ההתנהלות העסקית, מתוך מטרה להשיב את החברה למסלול של הצלחה, הן באמצעות פיתוח אסטרטגי המתבצע במסגרת של קביעת מטרות לטווח הקצר והרחוק והן במסגרת של בחינת תמהיל הכספים. אפשר לקבל ליווי באופן חד פעמי או באופן שוטף, אולם כפי שמסביר יוסי שינובר, החלטה כזו צריכה להתבצע רק לאחר בירור הצרכים המתבצע במסגרת של פגישת ייעוץ ראשונית, ולאחריה ניתן יהיה לקדם ולשדרג את התוכנית, בהתאם למטרות וליעדים שהצבתם מראש.

מעבר לאמצעים דיגיטליים

כעובדים בתחום הפרסום אתם כבר יודעים כי בעידן טכנולוגי כמו היום, נושא של ניהול חשבונות וכן ניהול מערך ההתנהלות השוטפת בעסק צריך להתבצע באמצעים דיגיטליים, כחלק משיפור ההתנהלות העסקית ויצירה של שקיפות. כך למשל, ניתן להטמיע בחברה מערכת דיגיטלית לניהול חשבונות המאפשרת לבצע את כל הרישומים החשבונאיים של העסק במקום אחד, לצד יכולת לנצל כלים מתקדמים כמו למשל תוכנת שכר ממוחשבת. מדובר באלמנט שגם תואם את הקדמה הטכנולוגית אבל גם מאפשר לכם כמנהלים לשפר את ההתנהלות, בעקבות סדר וארגון המתבצע דרך אמצעים דיגיטליים.

משוב מהעובדים

העובדים שלכם הם הנכס היקר ביותר בעבורכם. בשביל לשפר את ההתנהלות, צריך לבחון מולם ובאופן אנונימי מה הם חושבים שאפשר לשפר. יוסי שינובר ממליץ לקבל משוב במסגרת של שאלון אנונימי הנשלח לתיבות המייל של העובדים והן במסגרת של יום עיון המיועד לעובדים ומנהלים, שם הם יכולים להציף את הנושאים שהם חושבים שצריכים לקבל התייחסות. בכך ניתן להשיג גם יכולת להגביר את רמת המעורבות אבל גם לנצל את המידע לטובת שיפור תהליכים פנים וחוץ ארגוניים – החל מגיוס לקוחות ועד להתנהלות שוטפת אל מול הספקים, ולאחר ניתוח המסקנות להתחיל וליישם את התיקונים הנדרשים.

השתתפות במפגשים מהתעשייה

בשביל להיחשף לשחקנים הפועלים בזירת הפרסום, אפשר לנצל את צעדי ההתייעלות ולקחת חלק בכנסים מקצועיים שיכולים לחשוף אתכם לאסטרטגיה ומאחורי הקלעים של הפעילות השוטפת, מתוך מטרה ללמוד וליישם אצלכם. לצד זה, אין ספק כי השתתפות בכנס מהווה הזדמנות למצב את עצמכם, כאשר אפשר או לתרום חסות או לקחת חלק פעיל בהרצאות כחלק ממיצוב ומיתוג שהוא הכרחי בעבור כל בעל עסק, ובוודאי עסקים הפועלים בזירה תחרותית כמו עולם הפרסום.

לסיכום

על מנת להוביל להתייעלות ולצעדי שיפור, אפשר כבר עכשיו ליישם את הטיפים אותם הצגנו לכם כאן, מתוך מטרה לקדם את החברה שלכם כמה צעדים קדימה, כחלק מהבנה כי אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו לטובת ניהול מיטבי המבוסס על כלים כמו למשל בנייה של תוכנית אסטרטגיית, קבלת משוב מהעובדים, קידום תהליכים דיגיטליים ועוד.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל