הגיע הזמן להגדיל מכירות: חברות שיווק – תנו לשירותי משרד במיקור חוץ לסגור לכם עסקאות

כיצד מגדילים מכירות? מיקור חוץ איננו דבר חדש, אך לא כל העסקים ממצים את יתרונותיו או בכלל משתמשים בכך. מסתבר שאופן עבודה זה, עשוי לסייע גם לחברות שיווק בנושא הגדלת מכירות. כיצד?

משרד במיקור חוץ וטלמרקטינג

לרשות עסקים עומד כיום מגוון רחב של שירותי מיקור חוץ. אחד השימושיים ביותר שבהם, הוא שירות של משרד במיקור חוץ. מדובר על אוסף שירותים, כולל שירותי מזכירות קלאסיים כמו מענה לטלפונים, טלמיטינג, תמלול והקלדה או ניהול יומן. ניתן אף לקבל בצורה כזו, סיוע בפעילויות כגון הנהלת חשבונות או גביית תשלום מלקוחות, ניהול תיקי עובדים ועוד. שירות משרד במיקור חוץ משמש לעתים לסיוע במשימות שיווק. טלמרקטינג במיקור חוץ עשוי להיות פתרון מצוין לעסקים וגם הוא חלק משירותי משרד במיקור חוץ. לשימוש במודל עבודה זה, יש שילוב תועלות פוטנציאלי גדול עבורכם. מחד, התועלות הכלליות של עבודה במיקור חוץ. מאידך, התועלות של עבודה עם מומחים לטלמרקטינג. 

מה זה כולל?

שרות טלמרקטינג במיקור חוץ, יבוא לידי ביטוי בין השאר בנקודות הבאות:

  • היערכות למתן השירות – שירות רציני של טלמרקטינג במיקור חוץ, ייגש לדברים באופן מסודר ויסודי כבר מראש. זה יתחיל מתהליך של היכרות עם ההיבטים הרלוונטיים בעסק שלכם. פירוש הדבר למשל למידת העסק ויעדיו ויכולת להתמקד בקהלי היעד שמתאימים לו. כמו כן, תבוצע התממשקות עם מערכות CRM.
  • ניהול קבלת פניות – קבלת וניהול פניות, מכל ערוצי התקשורת השונים של העסק.
  • ביצוע וניהול פניות ללקוחות – כמובן, פעילות מרכזית בטלמרקטינג תהיה הוצאת שיחות מכירה, ללידים ורשימות תפוצה. בהמשך לכך, יתבצע Follow up על השיחות שבוצעו ותיעוד מלא שלהן.
  • שירותים משלימים שונים – ספק שירותי מיקור חוץ לנושא זה, עשוי להציע שירותים משלימים רבים. כגון הקצאת מספר טלפון ייעודי לבקשת הלקוח.

כמה תועלות ספציפיות

בשכירת שרות מסוג זה, אתם נהנים בין השאר מהתועלות הבאות:

  • מקצועיות – עבודה מול מקצועני טלמרקטינג, אשר עובדים באופן שיטתי ויעיל. אנשים מנוסים, שיודעים להפיק את המיטב עבורכם מכל שיחה כזו.
  • פישוט היבט ההעסקה – טלמרקטינג במיקור חוץ, מהווה תחליף נוח ומשתלם הרבה יותר, להעסקת עובדים עבור עבודת טלמרקטינג.
  • תועלות כספיות – זהו גם מודל תשלום נוח, שבו אתם משלמים רק על מה שאתם מקבלים בפועל.
  • דיווח מלא – קבלת דיווחים עדכניים על הפעילות שבוצעה עבורכם, עם דו”חות מפורטים.

עוד לגבי הכדאיות העסקית

מבחינה עסקית, יש פעילויות קריטיות יותר ויש כאלה שפחות. כמובן, טלמרקטינג היא פעילות ליבה חשובה מאוד תמיד. לכן, יש היגיון בחיפוש פתרונות מייעלים עבורה. שירותי מיקור חוץ לכך, בהחלט עשויים להוות מקור לייעול שכזה. אך כל זאת תלוי באיכות הספק שמולו עובדים. מחד, ספק גרוע עלול שלא להצדיק זאת. מאידך, ספק איכותי באמת, עשוי בהחלט גם להוזיל את הדברים עבורכם (תודות למודל מיקור החוץ) וגם לספק תוצאות ברמה גבוהה, בפעילות הטלמרקטינג עצמה. עוד היבט מבחינה זו, הוא שמדובר בשירות שהוא חלק ממכלול -חלק משירותי ספק שירותי משרד ומזכירות במיקור חוץ. כך שניתן במקרה זה לצרוך כמה שירותים במקביל, מאותו הספק. יש בכך היבט של צמצום ספקים והתייעלות נוספת.

לסיכום

כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של מיקור חוץ, גם בהקשר טלמרקטינג וסגירת עסקאות. זה אולי לא מתאים לכל אחד ובכל מקרה. אבל אם זה אכן בעל פוטנציאל גם עבורכם, האם לא חבל לפספס הזדמנות כזו להתייעלות? כדאי לבדוק.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל