דוגמה למיתוג מחדש כחלק משיווק בדיגיטל – מלון סקיילארק

מלון לייטהאוס הוותיק בכיכר אומניה עבר מהפך דרמטי והפך למלון סקיילארק היוקרתי שהוא דוגמה מופת למיתוג מחדש מוצלח בעידן הדיגיטלי. הדרך שהוא עבר כללה שיפוץ מקיף, שינוי אסטרטגי של זהות המותג ומסע שיווק דיגיטלי רב ערוצי שמציב רף חדש למלונות היוקרה בלב אתונה. איך המלון מותג מחדש עם שיווק בדיגיטל? בואו נתחיל!

מעבר מלייטהאוס למלון סקיילארק

מעל כיכר אומניה התנוסס מלון לייטהאוס, חלק מרשת בראון הוותיקה. המלון שנודע במיקומו המרכזי ובשירותיו האמינים טיפח קהל לקוחות נאמן לאורך השנים. עם זאת, התחרות המחריפה בענף המלונאות גרמה לצורך בהתחדשות משמעותית. רשת ישרוטל שזיהתה את הפוטנציאל הגלום במלון רכשה את הנכס והחלה בתהליך מיתוג מחדש מקיף. תהליך זה, שהפך את לייטהאוס למלון סקיילארק החדש, מהווה דוגמה מרתקת לכוחו של מיתוג מחדש כחלק מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל.

שחזור והפעלה מחדש

כחלק מתהליך המיתוג המחדש המקיף, עבר מלון ישרוטל שיפוץ יסודי שכלל מודרניזציה של המתקנים, שיפור האסתטיקה ושדרוג חוויית האורח הכוללת. השיפוץ נועד למשוך קהל יעד יוקרתי יותר תוך שמירה על הקסם ההיסטורי של המלון. השקת המלון המחודש תחת השם החדש, מלון סקיילארק, מסמלת אבן דרך משמעותית במסע זה.

בניית מותג מחודשת

תהליך המיתוג מחדש של מלון סקיילארק באתונה מרשת אלומה כלל שינוי אסטרטגי מקיף בזהות המותג. השאיפה הייתה למצב את המלון כבחירה יוקרתית בשביל אנשי עסקים ותיירים כאחד. לשם כך, עבר המלון מתיחת פנים משמעותית שכללה עיצוב מחדש של הלוגו, בחירת פלטת צבעים חדשה ויצירת זהות חזותית ייחודית. התוצאה היא מותג מגובש ואטרקטיבי שפונה לקהל היעד הרצוי.

 

 

תפקיד השיווק הדיגיטלי

השיווק בדיגיטל מילא תפקיד מרכזי במהלך מיתוגו מחדש של מלון סקיילארק. בעקבות שינוי הבעלות ושיפוצים מקיפים, היה צורך להגיע לקהלים חדשים וליידע אותם על השינויים שחלו במלון. לשם כך, נעשה שימוש באסטרטגיות שונות ומגוונות של שיווק בדיגיטל שעזרו להפיץ את הבשורה לגבי המלון החדש.

עיצוב מחדש של האתר ואופטימיזציה של SEO

כחלק מתהליך המיתוג מחדש, אתר המלון עוצב מחדש כדי לשקף את זהותו החדשה והיוקרתית. האתר החדש מציג תמונות באיכות גבוהה של המלון והסביבה, ניווט נוח ואינטואיטיבי ומידע מקיף על מגוון המתקנים והשירותים של המלון. בנוסף לכך, האתר עבר אופטימיזציה לקידום אורגני (SEO) שכוללת שילוב מילות מפתח רלוונטיות, כגון "מלון יוקרה בכיכר אומוניה" ו"הזמנות במלון סקיילארק", כדי לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש ולהגביר את התנועה האורגנית.

קמפיינים ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות שיחקו תפקיד מרכזי בהשקה המחודשת של מלון סקיילארק. קמפיין מקיף ברשתות החברתיות נוצר כדי ליצור התרגשות וציפייה בקרב קהל היעד. סדרה של פוסטים שפורסמו בפלטפורמות השונות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר הדגישו את השיפוצים, המבצעים המיוחדים וחוויות האורחים הייחודיות שהמלון המחודש מציע. בנוסף לכך, משפיענים ובלוגרי טיולים הוזמנו להתארח במלון ולחלוק את התרשמותם האותנטית עם העוקבים שלהם, מה שהגביר משמעותית את החשיפה למלון והעצים את טווח ההגעה של הקמפיין. שילוב של תוכן מרתק, שיתופי פעולה אסטרטגיים ונוכחות מקוונת חזקה תרמו לבניית קשר משמעותי עם לקוחות פוטנציאליים ועוררו עניין רב במלון המחודש.

שיווק בדוא"ל

במסגרת תהליך המיתוג מחדש של מלון סקיילארק, הושם דגש על תקשורת ישירה ואישית עם קהל היעד באמצעות דוא"ל. קמפיינים שיווקיים בדוא"ל נשלחו באופן קבוע לאורחים קודמים וללקוחות פוטנציאליים, והם הציגו בפניהם עדכונים שוטפים על המלון, מבצעים בלעדיים, הטבות ללקוחות חוזרים ואירועים מיוחדים. גישה זו לא רק חיזקה את הקשר עם הלקוחות הקיימים, אלא גם משכה לקוחות חדשים והציגה בפניהם את הייחודיות והיתרונות של המלון.

ביקורות מקוונות וניהול מוניטין

כחלק מהמיתוג מחדש, מלון סקיילארק שם דגש על ניהול הביקורות המקוונות והמוניטין שלו. המלון עודד אורחים באופן פעיל לשתף את חוות דעתם בפלטפורמות השונות. ביקורות חיוביות קודמו באתר המלון וברשתות החברתיות, וכל משוב שלילי טופל באופן מיידי כדי להראות את מחויבות המלון לשביעות רצון האורחים.

לסיכום

הפיכתו של מלון לייטהאוס למלון סקיילארק, מדגישה את הכוח הטמון במיתוג מחדש כאסטרטגיית שיווק דיגיטלי. השיפוץ המקיף, שינוי המותג והשימוש בכלים דיגיטליים שונים, אפשרו למלון להמציא את עצמו מחדש ולבסס את מעמדו כיעד נחשק. סיפורו של מלון סקיילארק הוא עדות לכוח של השיווק בדיגיטל ו של המיתוג מחדש בשינוי פניו של עסק, והוא מקור השראה למלונות אחרים השואפים להצעיר את המותג שלהם ולהגיע לקהלים חדשים.

מאמרים אחרונים

תנאי שכר לבכירים: מגמות ופערים מגדריים

מדריך מקיף לתנאי שכר של בכירים בישראל, הכולל טיפים למשא ומתן, ניתוח מגמות בשירות הציבורי ובהייטק, השפעת מודל העבודה ההיברידית ובחינת פערי שכר מגדריים בתפקידי הנהלה בכירים.

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל