מימון המונים לעמותות: המדריך שיעזור לכם לעשות את זה נכון ולהגיע ליעדים במהירות

אחד מהתהליכים החשובים ביותר בעבור כל בעל עמותה כולל כמובן את הנושא של גיוס כספים. הכספים אותם מגייסים דרך עמותות, קרנות כמו גם אנשים פרטיים מהווה מנוע צמיחה משמעותי אשר נועד להוביל למימוש של מטרות שנקבעו מראש, גם בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק, לטובת הרחבת היקף הפעילות. אם גם אתם מתכננים לצאת למסע גיוס המונים ורוצים לעשות את התהליך בצורה הטובה ביותר, להלן המדריך שיעזור לכם להגיע ליעדים שלכם במהירות.

שימוש חכם במדיה הדיגיטלית

בעידן שבו הטכנולוגיה והמדיה הדיגיטלית הפכו לחלק בלתי נפרד מתהליך של גיוס כספים, מומלץ ואף רצוי לבצע שימוש חכם במדיה באמצעות הפקה של סרטון כמו גם תמונות אשר יציגו את העמותה שלכם באופן הטוב והמקצועי ביותר. למעשה, בתחום של טיפים לקמפיין מימון המונים, אין ספק כי המדיה הדיגיטלית מהווה פלטפורמה מרכזית שאותה צריך לנצל לטובת פנייה ממוקדת המתבצעת באמצעות מיקוד מבחינת המסרים, לצד סרטון אשר יסקרן את הצופה ובהתאם לכך יאפשר לכם להעביר את המסרים בצורה מדויקת, קולעת ומעוררת רגש שיוביל גם לפעולה.

דיוור אלקטרוני

על מנת להגיע ליעדים שלכם במהירות, מומלץ להיעזר ברשימות התפוצה של תורמים קיימים או תורמים פוטנציאלים שהעבירו התעניינות בפעילות של העמותה, וזאת מתוך מטרה לנצל את הפלטפורמה הזו לטובת גיוס של כספים. שימו לב כי שליחה של מסרים דרך הפלטפורמה הזו של דיוור אלקטרוני צריכה להתבצע באמצעות מסרים מדויקים וקצרים, כאשר רצוי להפנות את התורמים לעמוד נחיתה המאפשר לכם לבצע את התרומה ישירות ובהתאם לכך להגדיל את סך ההכנסות כתוצאה מתהליך של גיוס כספים.

מדרגות תרומה

אם אתם נוקטים בשיטה של מימון המונים אשר הפכה לאחת משיטות הגיוס הנפוצות ביותר בשנים האחרונות לגיוס תרומות, מומלץ לספק לתורמים שלכם אפשרות למדרגות של תרומה – החל מסכומים נמוכים ועד סכומים גבוהים.  כך תוכלו לפנות לחתך רחב של תורמים – החל מתורמים פרטיים ועד קרנות גדולות שיכולות לסייע להוביל להשלמת הליך הגיוס, באמצעות תרומה בגובה של עשרות ולעיתים גם מאות אלפי שקלים.

בחירת פלטפורמה לגיוס

היכולת שלכם להוביל להגשמת היעדים מבוססת בין היתר על פנייה לפלטפורמות גיוס אשר מאפשרות לכם להקים קמפיין ואף לגייס את הכסף, כאשר היתרון נובע לא רק בשל היכולת לבצע את תהליך הגיוס בליווי מקצועי ועם שימת דגש על יצירה של מענה המגיע לידי ביטוי בשימוש בפלטפורמות מתקדמות אשר מאפשרות לפנות למימון המונים המתבצע באמצעות חשיפה לקרנות, תורמים פרטיים וכן מקורות מימון נוספים שיכולים לסייע לכם להוביל לגיוס מוצלח.

ניסוח חכם וקולע למטרה

קהל התורמים חשוף לעשרות אם לא מאות קמפיינים לגיוס. על מנת למשוך את העין, צריך לחשוב היטב על הסיפור אותו אתם רוצים לספר, וכיצד אתם מעבירים אותו. על כן, חשבו היטב על הניסוח כך שהוא יהיה ממוקד, חכם, קולע ומעורר הזדהות, כל זאת כחלק מהבנה כי באמצעות סיפור נכון ומדויק אפשר להוביל לתהליך מוצלח של גיוס.

לסיכום

גיוס כספים לעמותה הוא תהליך אותו נדרש לבצע בחוכמה. השלב הראשון הוא לקבוע יעד גיוס ריאלי, ולאחר מכן לנצל את הטיפים אותם הצגנו לכם כאן, כל זאת מתוך מטרה להוביל לתהליך מוצלח אשר יניב בעבור העמותה שלכם את היכולת לגדול, להתפתח ואף להרחיב את היקף הפעילות, כחלק מגיוס מוצלח של כספים שבהם תשתמשו לטובת עשייה מבורכת במסגרת של פעילות העמותה. שיהיה בהצלחה!

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל